Tak naprawdę te dwie rzeczy się uzupełniają – atrakcyjne zdjęcia muszą być opatrzone bardzo dobrym opisem.
Przejrzystość oraz wyeksponowanie atrakcyjnych cech nieruchomości – chcemy by tak właśnie wyglądały ogłoszenia naszego biura. Stąd też dzielimy opis na sekcje, gdzie tytuł każdej z nich jednoznacznie wskazuje na to, co jest wewnątrz, np. “ogólny opis”, “wykaz pomieszczeń”, “lokalizacja” etc.
Potencjalny kupujący, po wejściu w treść takiego ogłoszenia, nie musi długo szukać najbardziej interesujących go aspektów i od razu może przejść do cechy, która ma dla niego największe znaczenie (np. lokalizacja).
Dość często niestety, można w Internecie natknąć się na ogłoszenia nawet biur nieruchomości, gdzie opis mieszkania jest napisany “jednym tchem”, co wygląda bardzo źle i skutecznie może zniechęcić czytającego.
Stawiając przede wszystkim na jakość naszych usług, także na tym polu chcemy się wyróżniać, by nasze nieruchomości sprzedawały się szybciej i drożej.